Våren har kommit för att stanna!

Tjenis! Wow, nu är det inte långt kvar tills tävlingen. Har så mycket i huvudet nu att jag knappt kan sortera ut vad jag ska skriva här. Sveriges radio P4 Kalmar ringde mig idag och gjorde en intervju. Och visst var det live. Jag kastades in i direktsändning och ni kan ju själva lyssna på min Stockholms-accent som jag har skaffat mig under den första veckan ;)

Länk: http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=broadcast&Id=1651739&BroadcastDate=&IsBlock=

 (Vid 10:20)

 

Vi fick för övrigt strömavbrott i en och en halv timme idag på restaurangen. Som tur var det precis efter lunchruschen, så inga gäster blev utan mat. För utan el, ingen mat.

 

Lollo och jag drar alltså till Örebro imorgon. Ska bli riktigt jäkla kul det här. Hur det än må gå på tävlingen. Nehepp, det är nu eller aldrig! Tävlingsmänniskan har börjat krypa fram känner jag. 

 

// Kärlek till Er folket, nu kör vi!

 

 

 

17 mars kom våren till Sthlm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0