Shake it!

Jag är nog något av en ”broschyroman. Som här om dagen när Lollo och jag var och handlade så hängde en hel del broschyrer om allt ifrån matlagning till trädgårdsskötsel i utgången av affären. Klart man måste ta om det är gratis. Typ. Ne, men jag måste, så det blev en bunt. Så här sitter jag nu, lördagsförmiddag och tänkte ta en titt på dom. Jag har nog suttit i en halvtimme snart, men inte blir jag klokare av att läsa dom här pappersarken. Nepp. Ska lägga allt i pappersinsamlingen i soprummet sen. Inte så nödvändigt att ens ta dom från början, men ändå så gör man det. Gratis är ju alltid gott, eller hur ?

 

Har letat fram en ny favoritradiokanal nu. Radio Stockholm 107,5. Deras motto är ”Maximalt med dans, minimalt med snack”. Det gillar vi!

 

Oj, jädrar! Trodde precis just i denna sekund att jag skulle få inbrott också! Men det var visst bara reklamkillen som bankade in lite ica –och lidlreklam ;) Är inte van med brevinkast, men Madeleine är oskadd. Tur det.

 

Lollo jobbar och jag är ledig. Lördagen ligger framför mig och göra-listan är redan klar. Har en del att checka av. Kvällen ska avslutas med tacos och lite melodifestival. Yes!

 

Sussie på bageriet Lux:

”Klockan är snart lunch och dags för lite hard core, kom nu Maddo!”

 

Visst, vi hörs hörr’ni, nu ä’re party! :D Lyssna på ”l like to move it, move it!” Radion lyfter snart taket!

 

 

 

Vi gjorde en lyxfrukost imorse! Har man ingen ugn så får man göra varma mackor i stekpannan. Ingenting ÄR omöjligt, kom ihåg det ;D


Kommentarer
Postat av: Carrouu

uuh vilket motto ;) och rolig Sussie kan vara x) MADDO!

2009-03-20 @ 19:51:53
URL: http://cnascarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0