Måndag :)

 

Någon väckte mig med ett sms kl. 06.07! Men vi somnade om till halv tolv så det gjorde inte så mycket. Eftersom vi inte börjar praktiken förens imorgon så tog vi det lugnt hela dagen. Tog en fika på ett Internetcafé med riktigt myspys-varning :) Väl hemma så läste jag i tidningen att hela 48 % av alla som bor på Södermalm kommer från landet. Och jag får faktiskt erkänna att vi kommer därifrån. Så jag måste säga att vi passar in här rätt så bra :P

 

 


På kvällen fixade jag till lite recept som ska skickas till Mia.


Kommentarer
Postat av: Carroou

duktigt! du hinner ju med mer i Stockholm än hemma :P fast jag vill ju att du ska komma hem :O :)

2009-03-18 @ 20:42:42
URL: http://cnascarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0