It sounds like the sounds is coming to hultan

Jepp, så sant så. Alltid lika härligt med nya bandsläpp till festivalen i sommar. Längtar skapligt till vecka 28 nu. Sommar, sol och sprit!
Ne, spriten ska vi nog ta det lilla lugna med, ville mest få med ett tredje "s" ;)

Överraskningar är ju alltid kul. Speciellt när man får hem ett stort vitt tjockt kuvert, eller snarare paket addresserat till Madeleine Svensson. Hm, vad kan detta nu vara.. Nej det hinner man ju knappt tänka förrens man har slitit upp halva härligheten. Två stycken Matrix hårprodukter, schampo & balsam, samt ett hårspray. What? Ingen avsändare eller någonting. Märkligt. Eller,.. Jo, nu minns jag. Det var inte så länge sen som jag var med i en marknadsundersökning på internet där man kunde vinna Matrixprodukter om man deltog. Varför inte. Nej precis! Man vet aldrig vad som kommer med posten..



För övrigt, vad händer nu i mitt liv. Well, veckan känns ihoptryckt, och på lördag drar jag och Lollo till självaste huvudstan'! Whalla! Känns bra, mycket bra, riktigt bra att vi får en egen lägenhet under våra tre praktikveckor. Restaurangen LUX väntar på oss med spänning ;)

Dagen spenderades större delen i köket i skolan. Bollade idéer med en före detta årets kockelev och faktum var att vi kom överräns. Efter ett tag iallafall. Och resultatet av tre timmars diskussion blev inte annat än klockrent. Känns som att jag är inne på rätt spår och jag tror verkligen att min finalrätt börjar falla på plats.

Skönast var nog att komma hem på kvällen och ta den där efterlängtade promenaden med pappa. Femtio minuter ute i kylan i rask takt med vantar och mössa. Lovely! Och vi pratar om allt möjligt. Tycker verkligen om dom där stunderna med pappa. Far och dotter liksom. Lika envisa. Lika tjurskalliga. Men det är bara en av oss som är skallig bokstavligt. Förlåt pappa.
Väl hemma kände vi oss förtjänta av "något gott". Ni vet, något gott bara. Så det fick bli en nykomponerad variant. Allt du behöver göra är att lägga lite GB's big pack glass med smakerna päron/vanilj/jordgubb i ett glas, sedan toppar man med naturell vaniljyouhurt. Samt en sked, för enkelheten skull. Klart!

Vill bara tillägga att jag och Kristoffer var i Västervik en sväng i fredags och kikade på bio. Det blev sverigepremiär med "Män som hatar kvinnor". Och massa popcorn. Måste medge att det var den bästa svenska filmen jag har sett på länge! Värd att se. Absolut, tveka inte!

Psst!
Du, ha det finfint och lyssna gärna på Kelly Clarksons nya sköning!
Checka in den härliga videon här samtidigt!  
http://www.youtube.com/watch?v=bap-oZI-Grc

Kommentarer
Postat av: Carro

haha, stackars pappa ;) tur att han inte kan hantera en dator så bra :P

2009-03-04 @ 10:44:51
Postat av: Carroouu.

haha, förut när jag snokade igenom tusentals dokument så hittade jag en bild på pappa och ett vildsvin där du förklarar att grisen verkligen ligger till vänster x) HAHAA. skäms!

2009-03-07 @ 12:00:57
URL: http://cnascarro.blogg.se/
Postat av: Anna

åh, man borde verkligen ställa upp i tävlingar oftare, sån tur som du verkar ha med det där!

hoppas du får det underbart i stockholm nu!

men du, jag saknar dig, var jättelänge sen vi pratade. jag ringer dig nån gång i veckan!

2009-03-08 @ 11:47:07
URL: http://annajacobssonsblogg.blogg.se/
Postat av: Kajaken

madde! inte visste jag att du hade blogg! gillart :D jag har också sett män som hatar kvinnor! riktigt obehaglig ibland, men fy tusan vad bra gjord!

2009-03-13 @ 15:05:12
URL: http://kaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0