Vart tar tiden vägen ?

Hej och hå!

Jisses vad dåligt min första bloggtid har börjat. Måste skärpa mig och verkligen gå in för det här. Sen har jag fått lite påminnelse av en viss person och just ikväll gav det resultat :)

De två senaste veckorna har bara sprungit ifrån mig. Allt har skett på en och samma gång. Och visst känns det bra. För det första har jag och virret Linnéa tagit tag i oss själva och börjat träna på riktigt och köpt gymkort som ska användas flitigt under hela våren. Nystart kan man väl kalla det. För det andra har jag träffat the one. En kille med allvarlig ischias, extremt mörkrädd och är känd av polisen. Kan det bli bättre ? Nepp, inte för tillfället. Så det har blivit en del mil med bilen, några udda omkörningar och skarpa kurvor den senaste tiden.

Vad har mer hänt då ? Jo, både la cousine & annsen har lyckats sätta en körkortsstämel i pannan. Grattis till Er! Dessutom har skolan dragit igång på riktigt nu och prov efter bok efter arbete efter inlämningsuppgift skrivs alltmer upp i kalendern. Så jag har en del hard work framför mig. Nemas problemas.
Give me some time, please!

Och jag som önskade mig tid i julklapp, men inte fick jag mer utav den. Snarare tvärtom. Men vad gör det när man är glad och nykär! Tid är nog inget man kan få mer av, man måste ta sig tid att skapa tid. Låter kanske knäppt, men det stämmer nog. Ska börja effektivisera min tid lite bättre. Orkar inte sova bort allt längre.

Livet leker, därför vill jag tillägna dagens låt till just dig!

Elvis Presley - You were always on my mind

Kommentarer
Postat av: Anna

Madde! Bloggen är superfin och jag blir så glad att läsa allt positivt och härligt du skrivit! Låt livet leka nu!

2009-01-19 @ 21:16:27
URL: http://annajacobssonsblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

fuuuck mee im famust!:D haha madde jag vet att du fattar ad jag menar:D

2009-01-21 @ 17:16:09
URL: http://waaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0