Ciao!

Jag tror att det fattas lite sol i mitt liv just nu! Så känns det iallafall. För det var så himla skönt att bli påminnd av vårsolen förut i eftermiddags. Carro fick slita, och då menar jag verkligen slita upp mej ur sängen för att få med mig ut på en promenad. Tack och lov för det! Det var som att vakna upp ur dvala när man tittade ut och upptäckte att solen var framme. Jag är nog en sån där typisk vädermänniska som speglar värdet i mig själv. Hur som helst så tog vi oss ut och man kan inte säga mer än underbart! När man går sånna här promenader så inser man att man inte skulle vilja bo någon annanstans i hela världen. Man märker verkligen att man lever.

Är bara tvungen att spola tillbaka tiden en dryg vecka. Helgen den 29 januari till den 1 februari var något alldeles extra! Så mycket som vi hann med, Kristoffer och jag. Stockholm, Arlanda, Gröna Lund, Falun, Orsa, Åka skoter, Grönklitt, Svarta backen, Festa, Mora, Borlänge, Fastfruset tanklock, Pizza, Fröken fräken.. Allt!
Här har ni ett fåtal bilder från årets första skidresa.


De första milen är avklarade, och bilen är redan fint lackerad i grus och lera ;)


Hemlängtan ? - Knappast!


-Vi drar till fjällen, fest hela kvällen :D


Jag hade verkligen flyt när det gällde skidåkningen!


Allt man kan önska sig!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Yes, det var den resan ;D

8 feb. Söndag 23.57

Dom senaste dagarna har jag ingen aning om vart dom tog vägen. Antagligen i en bil med Kristoffer och hans älskade shåwgäng som bjöd på extremt skrattretande dans! Klart helgens höjdpunkt. Inget snack. I lördags blev det för övrigt ett premiäråk med Sara till Anna för en tacokväll framför melodifestivalen. Mycket trevligt det också.

Ska hinna med tusen saker den här veckan som kommer. Tänkte bland annat ta och skjuta ner en fartkamera för din skull! För att få kraft till det så lyssnar jag på Pokerface med la' Lady Gaga!

Veckans citat går ändå till pappa :
-Du är som en lampa Madeleine. Du måste vara släckt ibland för att kunna lysa.
Okej, jag tror jag fattar poängen. Sov ordentligt så slipper man migränen. Enkelt.

// Arrivederci!

Kommentarer
Postat av: tea

just d gumman har ju int frågat dej hur ni haft d:P verkar ju som att du och kristoffer hade d jättebra på skidresan;) du får berätta mer ngn gång ju;) ha d fint puss och kram

2009-02-09 @ 17:52:03
Postat av: Anna

haha! din pappa är för rolig! ock visst ligger de nåt i hans roliga liknelse också =)

2009-02-09 @ 22:44:42
Postat av: Anonym

och* jag kan faktiskt stava till och.

2009-02-09 @ 22:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0