Onsdag 09:16

Vaknade upp för några timmar sen när Carro kommer in med Vimmerbytidningen. Fick knappt läsa klart min egen artikel innan telefonen började ringa. Känns som att allt är lite överdramatiserat, men visst jag är otroligt glad.

Igår hämtatde jag studentprylarna på OKQ8! Mössan satt perfekt och jag längtar tills den 5:e juni då jag får skåla i champagneglaset :D Kan säga att studentmössan kommer att vara min drivkraft de kommande veckorna. För det är bara att bita ihop nu. Livet är på topp. Och som Rebecca Forsgren Malmström skrev "Madeleine Svensson har svävat på moln sedan den dagen hon fick redan på finalplatsen i Årets Kockelev". Visst, så känns det, men jag hoppas bara att jag kan behålla den känslan lite till.

Nu ska jag göra lite nytta, styrketräna med Linnéa och laga 7-rätters middag på skolan ikväll.

Sköt om er och ät lite choklad!


Kommentarer
Postat av: Sara

Såg dig allt i tidningen. Fin bild och bra artikel. Ååååh jag har blivit sjuk fan. Ligger med feber och huvudvärk samt lite hosta som kommer och går. Det kan inte bli värre :( jag som sett fram emot en mysig helg med Ogge eftersom vi firar ett halvår.

2009-02-25 @ 17:02:51
Postat av: Anna

Ja blev lite överraskad när ja hittade en artikel om dig i tidningen!

Mat-Madde ;)

2009-02-25 @ 19:04:57
URL: http://annajacobssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0