Fredagen den trettonde

Göteborgs Smörgåsrån i mitt hjärta! Kom på det i morse när jag åt frukost att jag förmodligen skulle kunna leva på dom där frasiga rektangulära godbitarna. Känns som att jag är uppfödd på sådana kex och när vi var barnvakt åt Ludde hela förra veckan så köpte mamma hem just sådana kex igen, bara för att vi hade en tvååring i huset. Tro inte att han fick dem för sig själv iallafall.
Så dagen började alltså med att knapra i sig några rån innan skolan började. Svenskaprov och engelskaförhör väntade, och det hjälpte visst att jag satt uppe till halv ett inatt.

13.30 - Sportlov och fri i nio dagar framöver! :D Lär ju bli en händelserik vecka ;)

Ikväll blir det att åka in och kolla på nattinnebandy med Anna, Stina och eventuellt Lollo. Vi ska dra en pizza innan och sen blir det att njuta av lite härlig innebandy hela natten lång ;) Och om en veckan är det dax igen, men då är det jag och gänget som ska visa vad vi går för i Mörlunda. Det ska bli så himla kul!




Den här tog vi för en timme sen, och visst är jag längst!
166 kommer det stå på passet som jag fixade igår. Yeah!


Carro Mamma Madde Evve

Kommentarer
Postat av: tea

ja hörde att ni skulle spela nattinnebandy kajsa o jag funderar på att komma o kolla in er då;) hörde att du och kristoffer slkulle till riga ?! fuskigt:P

2009-02-17 @ 10:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0