Alla hjärtans dag!

Då sitter jag här. Helt ensam i Kristoffers rum. Oj, nej tydligen inte. Den långhåriga snövita katten Simpson suckade precis. Han låg visst i förstret och det hade jag ingen aning om. Blev bara lite rädd! Känner mig för tillfället väldigt nöjd för jag har städat upp allt som lång på golvet, lagt in hans kläder i garderoben och bäddat sängen. Kristoffer var tvungen att sticka iväg och jobba en timme, och vem är det inte då som passar på att vara snäll och städa hela hans rum. Jo, jag. Det ligger till och med två chokladbitar på huvudkudden nu som väntar på att bli uppätna. Men det är faktiskt nåt speciellt med att städa andras rum. Inte för att städa på något sätt är roligt, men det är tusen gånger roligare att städa andras rum än ens eget. Så nu vet du vad som väntar älskling ;)

Gårdagen slutade på Ronja Relax, och jag har egentligen ingen aning om hur vi hamnade där. Nån naturklass hade hyrt den, men vi shåwade bara och gick rätt in och glassade i poolen. Eller rättare sagt, Kristoffer gjorde det. Sedan fick man vara "fyllechaffis" till Horn en sväng. Alltid kul att köra bil iallafall!




Det här tror jag inte att alla kan lyckas med som mamma gjorde med bilen.
Snygga hjärtan va ? ;)

Kommentarer
Postat av: Carro

så gullig du är som städar hans rum x)

2009-02-14 @ 22:00:26
Postat av: Anonym

Du har så rätt! Det är verkligen roligare att städa hos andra! Konstigt egentligen, men stämmer gör det.

2009-02-16 @ 19:24:05
Postat av: Anna

vad störande det är när inte namnet kommer med!

2009-02-16 @ 19:24:49
URL: http://annajacobssonsblogg.blogg.se/
Postat av: tea

vad söta ni är gumman;)

2009-02-17 @ 10:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0